2015. augusztus 31., hétfő

FOGMOSÁS A Kantar piackutatása alapján a Föld népességének 65 százaléka használja a Colgate márkájú fogkrémet, és ha feltételezzük, hogy ebből sokan naponta mosnak fogat, arra jutunk, hogy a Facebook felhasználóinak sokszorosa találkozik ennyi idő alatt a Colgate névvel. Ez idáig egy jó hír a fogorvosoknak (kivéve, ha meggazdagodásuk számít nekik elsősorban), az már kevésbé, hogy a Coca Cola naponta 1,9 milliárd terméket ad el naponta, igaz, ebben benne van minden ásványvizük és gyümölcslevük is. Persze ezek idáig teljesen más termékek voltak, mint a Facebook, de a Microsoft már hasonló, ahol azt állítják, hogy 24 órán belül mintegy 1,5 milliárd ember használja valamelyik szoftverüket. A közösségi médiában az aktív felhasználókat tekintve viszont egyeduralkodó a Facebook a 1,49 milliárd felhasználójával. A legközelebb hozzá a Youtube videómegosztó áll, ennek 1 milliárd aktív felhasználója mutatható ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése